אתמול היה לי שיעור נהיגה ובכלל לא התרכזתי ברגליים וזה הרגיש לי כאילו אני משתמש רק בהגה ולא נוגע בדוושות כי פשוט לא שמתי לב אליהן בכלל,יכול להיות שזה בגלל שהנהיגה כבר באה לי בטבעי כמו הליכה אבל פשוט שלטתי יותר מדי טוב באוטו יחסית לאחד שלא מתרכז בזה אז איך לדעת אם אני זה ששם דלק וברקס או המורה(שיעור 36)?