10 תשובות
כשהייתי בת 7 אבא שלי דפק לי את הראש בקיר מחוספס, זה היה עונש על זה שלא עזרתי לאחותי בת ה-5 בשיעורים של הגן..
שואל השאלה:
^ אני ממש ממש מצטערת
^ אני ממש ממש מצטערת
הרבצתי מכות רצח לבן דוד שלי (הוא בגיל שלי אז זה לא היה כזה גרוע) ואחרי זה ההורים שלי צרחו עליי במשך 45 דקות עד כמה אני חרא ובן אדם מגעיל ואז אחכ נעלו אותי בחדר ליומיים כשלקחו לי את המחשב ורק הביאו לי אוכל ומים ונתנו לי לצאת לשירותים פעמיים :(
איזה הורים הזויים,סליחה אבל..,אמא שלי לקחה לי את הטלפון לזמן וכאלה זה גורם לי להודות על הכל
אבא שלי לקח לי את הטאלפון לתקופה ארוכה למדי
ביקשו מההורים שלי להעביר אותי בית ספר לפני שיעיפו אותי ממנו.
תשמעו המורה הזאת הייתה כלבה לא אשמתי שהיא גרמה לי לבכות וזרקתי עלייה כיסא.
תשמעו המורה הזאת הייתה כלבה לא אשמתי שהיא גרמה לי לבכות וזרקתי עלייה כיסא.
מכות וצרחות, נעלו אותי בחדר, גםקרה לי שלא נתנו לי לצאת מהבית וממש דחפו אותי לא נעים..
אנונימית
צרחות ממש כיאלו ואלימות גם, משכו אותי נורא חזק כולי הייתי עם סימנים אדומים לאיזה שבועיים, גם למשך תקופה התנהגו אליי ממש כיאלו אני רוח, לא דיברו אליי לא כלום..
אח שלי הרביץ לי בגלל שלא עניתי לו (לא שמעתי אותו)
אממ ודי התעלמו מזה
אממ ודי התעלמו מזה
אמא שלי החביאה לי את הטאבלט לשנה וחצי.
באותו הנושא: