12 תשובות
הביאו לי הפרעה פעם בגלל - חיטוט בתיק באמצע שיעור.
זה הכי מטומטם שהיה..
עם זה עונש- אז לעשות סיבוב בבית הספר.
שמחתי לעזור,
yolo
לעשות מצגת
לצאת מהכיתה.
הקטע הוא שהדלת הייתה פתוחה, והייתי ממש בכניסה, אז זה לא באמת נחשב שהייתי בחוץ. והמורה לא עשתה עם זה כלום...
אז למה להוציא אותי?
לעסתי מסטיק באמצע הופעה של בית ספר והייתי צריכה לעשות עבודה על מסטיק.
כן זה מאוד מטומטם
אנונימית
שואל השאלה:
happiness , השעייה אבל על מה?
אנונימית
לא נתנו לי
אבל נתנו לחברים השעיה מבית ספר לשבוע
וגם לילד אחד שהרביצו לו נתנו השעיה למרות שהוא לא עשה כלום (הרביצו לו)

חוץ מזה ילדים עושים בעיות ונותנים להם השעיה מבית ספר
נותנים להם אשכרה חופש
אם כבר שיתנו להשאר עוד כמה שעות בבית ספר ולתת להם עבודה אם הם מודעים בבית וכשהם חוזרים הם צריכים להראות את העבודה ואם הם לא מראים אז יורד להם ציון בתעודה במשהו
זה אכזרי
המורה קראה לי בחור תוסס אמרה תצא לעשות סיבוב תלך למנהל ותגיד לו שאתה מצטער...
אני יצאתי והלכתי הביתה
ז
י
ן
על זה
סליחה על הביטוי :)
שואל השאלה:
מהה אני בשוק איזה חוצפנית^^
אנונימית
השעייה כי חבר נתן לי מחק באמצע שיעור
לרשום על דף כמה פעמים "למה הפרעתי "
פעם נתנו לילג בכיתה שלי השעייה כי הוא הבריז מבית ספר
אנונימי
ליכתוב 500 פעם לא להפריע בשיעור..(כיאילו שזה עזר באמת ; )