16 תשובות
אישית מעדיף עדי
אבל כי שירה זה שם של אחותי חח
אבל כי שירה זה שם של אחותי חח
שירה
עדי
שניהם יפים אבל אישית אני מעדיפה עדי
שתיהם יפים. אני אוהב יותר עדי...
עדי
שירה
שירה
עדי
שירה (:
שירה וואי שם מדהים בעיניי
שירה לדעתי
עדח
עדי
באותו הנושא: