התחברות הרשמה

מה דעתכם על הפתיח החדש של בלאק קלובר

27 בפברואר 2021, 19:40
תלתן שחוראנימהבלאק קלוברשירי פתיחה    
2 תשובות
סבבה
O
Oooo0
שואל השאלה:
רק סבבה או שזה הפתיח הכי מדהים ששמעת בעולם?
אנונימי
באותו הנושא:
מה דעתכם על הפתיח החדש של אטאק און טייטאן?
מי שראה בלאק קלובר (ולא דילג על פתיחים)
למה אנשים שונאים את בלאק קלובר?
דעתכם על בלאק קלובר? (אנימה)
מכירים את בלאק פינק? אם כן מה דעתכם?
משפטי חוכמה מהאנימה בלאק קלובר?
לאנשים שקוראים את המנגה של בלאק קלובר
למי שרואה / ראה בלאק קלובר / תלתן שחור (האנימה לא מנגה)
שיואו שמעתם את הפתיח ה10 של בלאק קלובר?? איזה מדהים הוא נכון??
שמעתם את הפתיח של העונה החדשה של מתקפת הטיטאנים?
רק אני אוהב את הפתיח החדש של משחקי הכס?