3 תשובות
אהבתי ממש ששילבו את ההיסטוריה הקרובה יותר (האירועיים בעונות הקודמות, הלידה של הדרקונים, החתונה האדומה וכו') במקום את מה שקרה לפני הסדרה.

וזה מגניב שמראים את הטירות מבפנים, אבל תכלס זה רק אומר שהסדרה נעשתה מאוד מצומצמת ולא קורה הרבה מעבר לטירות האלה. פעם חצינו את הים הצר ועברנו עד לוואיז דות'רק, היום הכי רחוק שמגיעים זה מעלה מלך.
אני גם אוהבת זה יפה
פתיח מהמם לדעתי, האיכות ממש טובה, והטקסטורה, בנוסף לכך ממש אהבתי איך הם השחילו את האירועים מהעונות הקודמות וגם פירטו במבנה של הערים למשל שהראו את אולם הכס מבפנים וגם את מערת הקבורה בווינטרפל וכל זה