11 תשובות
אני גן חושבת שהוא ממש מגניב
וואי האמת הפסקתי לעקוב אחרי האנימה והמנגה כבר ב2017 בערך אבל הפתיח הזה מושלם
הוא לא דומה לשום דבר שהיה וזה הרבה יותר דרמטי ומעניין מהקודמים, והוא נשמע טוב, ממכר
נראה לי שלא אוהבים אותו ממש כי הוא פשוט לא פתיח קליט שמצפים לשמוע מאנימה, הכינורות והשירה, זה אחר
קולל
אני אהבתי אותו
פחות אהבתי אותו
לא אהבתי בכלל, גם ויזואלית הוא די מכוער. לא מתקרב לsasageyo
ממש אהבתי
נפגשת ששנא אותו פגשתי כאלה שפחות אהבו אבל הרוב אהבו נראלי
לא שונאים אותו
פשוט כולם ציפו ללינקד הורייזון
והוא לא הכי טוב
אבל כן הוא יפה אחרי הפעם השנייה.
לה לה לה לה סולה ויוידאס
הוא לא מאכזב אבל הןא כל לא טוב כמו שחשבתי, ושמעתי שהחילו אולפן ובגלל זה יש לי רושם פחות טוב על זה
בהתחלה לא אהבתי אותו אבל עכשיו אני ממש אוהבת אותו