7 תשובות
חחח הורמונים יש לכול אחד גם לבנים זה לא קשור לזה שרת במחזור או לא דבר ראשון בחיים אל תשנאי את עצמך ואולי תדברי עם ההורים שלך על הכלבה ואם יש לך אח או אחות שהם יקחו אותה או שתלכי לישון מוקדם יותר תמיש תחשבי שאת יפה ❤
שואל השאלה:
אבל אני לא יפה,ואמא שלי בעבודה תמיד ממש מוקדם בבוקר ואחיות שלי ךא גרות בבית אז זה נופל עלי ובאמת שאני לא סובלת את הכלבה הזאת
אבל אני לא יפה,ואמא שלי בעבודה תמיד ממש מוקדם בבוקר ואחיות שלי ךא גרות בבית אז זה נופל עלי ובאמת שאני לא סובלת את הכלבה הזאת
שואל השאלה:
אבל תודה
אבל תודה
שואל השאלה:
איך הורמונים?אני לא במחזור
איך הורמונים?אני לא במחזור
אולי תנסי לדבר עם הורים שלך על זה או לתת אותה לחברים, גם לנסות לאהוב את עצמך
אני חושבת שזה הורמונים.. גם בגיל 14 אני אמרתי ככה והתעצבנתי על כל העולם
אולי תתנו את הכלבה לחברים או משהו?
באותו הנושא: