7 תשובות
אני אישית מאוד אוהבתת
אני 1.51 וחבר שלי 1.80 ואני ממש אוהבת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אז יש גובה שהוא גבוה מדי?
אנונימי
^^ למשל אם הוא כמעט 2 מטר אבל לא פוסלים על זה
אנונימי
בכללי יש בנות שאוהבות גבוהים מאוד כי זה מה שמתאים לגובה שלהן ויש בנות נמוכות שאוהבות בנים בינוניים/גבוהים כי זה מה שמתאים להן לפי הגובה שלהן
שואל השאלה:
^^^אבא שלי 2 מטר, ויש לי יותר מהגנים שלו מאשר של אמא שלי אז אני הולך להיות 1.90 לפחות.
ונזכרתי שלפני חצי שנה מדדתי גובה, הייתי מטר 82...
אנונימי
כן, אבל אני גם נורא אוהבת נמוכים
יהיו כאלה שכן וכאלה שלא, אל תשאלו שאלות כאלו.