7 תשובות
אני 1.75 אז בשבילי גבוה נחשב מעל 1.80
למרות שהאקס שלי היה נמוך ממני בממש טיפה
אני לא פוסלת על גובה
למרות שהאקס שלי היה נמוך ממני בממש טיפה
אני לא פוסלת על גובה
נראה לי שבשביל כל אחת זה אחרת זה תלוי בגובה שלה אבל כזה 10 ס"מ יותר ממנה
אנונימית
מספיק חמש עשר סנטימטר יותר
אני אוהבת 1.85 ומעלה אבל לא באמת כזה משנה
170 כי אני במילא נמוכה יקיריי
אני 1.55 ככה שהכל גבוה לי
אבל אני מעדיפה כמה שיותר גבוה גם אם הוא יהיה 1.80 או יותר אני יאהב את זה
אבל אם לא 1.80 ומעלה אז אני חייבת להגיע לו לכתף לפחות
אבל אני מעדיפה כמה שיותר גבוה גם אם הוא יהיה 1.80 או יותר אני יאהב את זה
אבל אם לא 1.80 ומעלה אז אני חייבת להגיע לו לכתף לפחות
תראה גובה זה שונה בין כל אחת ואחת ולכן ההגדרה לגובה שונה, אני 1.75 לכן אני אשמח למישהו שהוא 1.80+ אבל אם לא אז לא אפסול:)
באותו הנושא: