9 תשובות
יש בזה אפקט של הטבע כאילו כי גברים גבוהים יגנו על בנות נמוכות כביכול צריכות מישהו שיגן עליהן
אם את רוצה את הגישה שמזינת תשכל
אם את רוצה את הגישה שמזינת תשכל
אנונימית
לא כולם ככה, ומי שכן זה פשוט מה שהם אוהבים אין כלכך מה להסביר
היי שאלתי ידידים שלי והם אמרו שזה מוזר שהבת יותר גבוהה כי כאילו הבנים יותר גדולים אז הם צריכים גם להיות יותר גבוהים או משהו כזה
לפני עשרות אלפי שנים, נקבות היו צריכות לבחור את בן הזוג שלהן לפי הכשירות שלו להגן עליהן ועל הצאצאים, ככל שגבר יותר גבוה, הוא מגן יותר טוב. גברים אוהבים נמוכות סתם כי לימדו אותנו שבמערכת יחסים רגילה בין גבר לאישה הגבר גבוה יותר.
אם את בת ואת מצליחה להתנתק מהשטות הזאת ולא לפסול גברים רק בגלל שהם לא לפחות עשרה ס"מ מעלייך, אני מעריך אותך.
שואל השאלה:
אני לא פוסלת
זה ממש מטומטם, זה למה אני שואלת
אני לא פוסלת
זה ממש מטומטם, זה למה אני שואלת
אנונימית
את לא יודעת להסביר למה כי זה אינסטינקט.
מלמדים את כולנו שזו הדרך הנכונה מאז שאנחנו קטנים
לי לא אכפת האמת
באותו הנושא: