8 תשובות
כן. שנחזור ללמוד בבית ספר ושבמקום יום כן יום לא קפסולה א תבוא בבוקר וקפסולה ב תבוא בצהריים
דיסקורד
אנונימי
קפסולות? לבטל כמות בגרויות סליחה זה לא אותו דבר בבית ספר
שהמורים יקליטו את עצמם מלמדים את החומר וישלחו את ההקלטה לתלמידים
שכל אחד יצפה בהקלטה בקצב שלו בזמן שלו
בלי צורך לפתוח מצלמה ולהיות בשיעור עם קליטה גרועה במשך 40 דקות
שהמורים יביאו סיכום של החומר ועבודה לעשות על ההקלטה ושהתלמידים יוכלו לשאול שאלות בוואטסאפ או משהו.
אנונימית
עבודות.
לא להכתיב את העבודה בשיחת זום עם קליטה וריכוז גרוע.
4AM
הגרסה הלימודית של מיינקראפט
במקום זום מתכננים לעבור למשהו של מייקרוסופט טימס ._. ::(
שמשרד החינוך יקליט לכל התלמידים את החומר וישלח סיכומים וכל תלמיד ילמד לבד, אם תלמיד לא מבין את החומר הוא יכול לבקש לעשות פרטני עם המורה.

במקום מבחנים אז לתת עבודות (לא ענקיות) להגשה, כי בכל מקרה בעבודות להגשה אפשר להעתיק מחברים (בלי קשר לקורונה) ועדיין נתנו לנו על זה ציונים
ומבחנים לעומת זאת לא היה אפשר להעתיק אז גם צריך לעשות בזום עם מצלמה פתוחה (שלפחות לדעתי זה ממש מוציא מריכוז) וגם לא נותנים לחזור אחורה בשאלות -אני מבינה למה לא נותנים אבל זה ממש יוריד לתלמידים ציונים שאי אפשר לבדוק את המבחן או שנגיד אתה לא ממש יודע איך לענות/יש בלאק אאוט אבל זה עומד לך על קצה על הלשון אז במבחן רגיל פשוט עוברים הלאה ואז חוזרים ופה צריך להיתקע על השאלה
אנונימית