14 תשובות
אתה שואל ועונה לעצמך?
זה לא קשור לכל דרך לימוד יש יתרונות וחסרונות, יש דברים שנוחים יותר בזום ויש דברים שפחות נוחים בזום.
יש משבר עולמי, כולם נאלצים להתמודד עם המצב וזהו, גם המורים מתלוננים לא פחות.
כולנו בזה ביחד.
זה יותר קשה אי אפשר להתרכז והזום כל שנייה נתקע קורס שאתה לא מבין מה המורה אומרת..
אבל בזום בניגוד לבית ספר עומדים בפניך הסחות הדעת של הבית אז יותר מסובך ככה ללמוד
בבית הספר היה יותר קל ללמוד מאשר שלמדנו בזום ועם זה שאנחנו מצליחים ללמוד דרך מחשב עוד רוצים לקחת את החופש הגדול ושנלמד בחופש וזה ממש לא פייר!
אנחנו לומדים קשה יותר (לפחות אני) אז לקחת את החופש זה באמת מעצבן.
אנונימית
לא לכולם קל ללמוד בזום נכון בכיתי גם שאין לי כוח לקום לבצפר אבל גם בזום נורא קשה ואני בפיגור של חומר של כמה חודשים טובים כי אני לא מצליחה ללמוד
אממ אני אגיד לך דבר אחד לפני שהתחיל הזום הייתי 5 יח מתמטיקה בתוך חצי שנה אפילו פחות הייתי כבר אמור לרדת ל3 פעמיים אבל בחסדי פטריק הגדול אני לא

לא כולם בנויים למסגרת הזאת(:
ככה בא להם להתלונן לא ממש יש לנו מה לעשות בנושא נכון? אז יאללה מה איכפת לי שיתלוננו
אה ושהייתי בפנימיה זאת הייתה התקופה הכי טובה בחיים שלי ואז הגיע הזופ והסגר ואיתו לילות של בכי דיכאון(לא מאובחן) וחרדה בקטנה ממש

וכל יום שמחתי לקום לבית ספר

תעשה עם המידע הזה מה שבא לך
*הנהגת הורים כפר סבא מצטרפת למחאת הנהגת ההורים הארצית*
*ביום חמישי הקרוב 18.2 לא נכנסים לזום ליום אחד*
הילדים לפני נתב"ג ואולמות תרבות!
מקבלי ההחלטות שכחו את הילדים שלנו ואנו מסרבים להמשיך לקבל את זה, הילדים אינם שקופים והם חשובים יותר מכל טיסה או כל אירוע
63% עלייה בדיווחים על אובדנות ומסוכנות בקרב ילדים ובני נוער - זה לא סתם, זה דור שאנחנו נותנים יד בהחרבת ההווה והעתיד שלו
*יום חמישי 18.2לא נכנסים לזום ליום אחד*
כוחנו באחדותנו

וזה גם עוד משהו
זה מאוד אינדוודואלי לכל בנאדם
כמו שיש אנשים שלא טוב להם בבית ספר ללמוד ויעדיפו זום
אבל בסופו של דבר אני מבינה למה כ"כ שונאים זום גם אני לא אוהבת
כי זה כי זה שגרה שהיא מבאסת מתסכלת וקשה
שצריך בשבילה המון מוטיבציה
בכלל שזה לימודים מהבית אז מרגיש כאילו כל מה שאתה עושה כל היום זה ללמוד ואז אין לך אפילו את החופש רגע לעשות דברים שאתה אוהב לעשות בחוץ כי קורונה
וזה בכלל עוד שיש מוטיבציה
יש המון ילדים גם שוויתרו מראש והלכה להם השנה
כל החויות של התיכון טיול שנתי נשף גדנע מסע לפולין הכל מתבטל
בקיצור תקופה קשה .
מסכימה זום נדיר
את האמת שלפני הקורונה לא הייתי בוכה שצריך לקום לבית ספר. אני אהבתי מאוד את בית הספר וזה היה בית ספר חדש, עם מורים חדשים. לא מורים מגעילים כמו שהיו לי ביסודי, זה היה משהו שלא הכרתי. וביסודי הייתי תלמידה ממש ממש גרועה ואז בכיתה ז (תחילת הקורונה) אני ממש העלתי את הציונים שלי והתחלתי להשקיע וקיבלתי בממוצע של התעודה 84 (אני חושבת) שזה המוןן בשבילי. ואז הגיעה הקורונה חפשוט הרסה לי את כל מה שעשיתי ואת העבודה הקשה שלי. בזום לא נכנס לי כ ל ו ם ממה שמלמדים שם ופשוט חבל.