6 תשובות
כן כפרע, זה התאהבות.

אם את בטוחה
לכי על זה

מחכה להזמנה מהחתונה
את בסהכ אומרת שהוא נחמד וטוב, לכולם יש קטעים שהם קצת מינאקים בפנים זה קורה אף אחד לא מושלם , אני אומרת אפשר לתת לזה צאנס במיוחד שאת גם מחבבת אותו , אם תרגישו שלא הולך ועדיף להישאר כידידים אז זו גם אןפציה
אנונימית
לכי על זה אבל תזהרי
אנונימית
שואל השאלה:
להיזהר ?
אנונימית
תשימי לב למה שהוא עושה
אנונימית
נסי, אם את מרגישה ואת חושבת שאולי גם הוא, אז שווה ניסיון.
אם הוא יתנהג אנוכי, דברי איתו על זה, בשביל שיכבד אותך כשצריך, הרי חלק מזוגיות זה לכבד ולהבין אחד את השני.