9 תשובות
שואל השאלה:
הסיבה היא שהוא מעשן ושותה וקטן ממני
והוא נראה קשוח כזה כלפי חוץ ולא מדבר במילות אהבה הוא bad guy כזה ואני ההפך בחיים לא התנשקתי ולא כלום והוא היה סטוציונר בוא נאמר שהרבה בנות הוא היה איתן והופתעתי שהוא מרגיש אליי בכלל משהו
אנונימית
עדיף לקחת סיכונים ולהתחרט מאשר לא לקחת בכלל.
אני לא רואה סיבה למה לוותר על זה תלכי על זה ובהצלחה לכם.
את יכולה לשנות אותו לטובה ולהשפיע עליו שותה ומעשן אני לא חושבת זה בעיה כי קשה להגמל גם אבל שזה יהיה לא בסביבה שלך בשביל שיכבד אותך.
והפכים נמשכים זה לזה לפי דעתי מערכת יחסים כזו היא מושלמת
שואל השאלה:
הוא אמר שבשבילי הוא מוכן שנצא בצהריים ולא רק בערב כמו שהוא אוהב ושלידי הוא לא יעשן
אנונימית
אם את מרגישה שזה נכון לך לכי על זה.. תתקדמו לאט(לפי ההרגשה שלך)
אני הייתי נותנת צ'אנס אבל כל מקרה לגופו
בכל מקרה בהצלחה❤
שואל השאלה:
אני אגיד לכם היינו נפגשים כידידים טובים הוא היה אומר שהוא לא רוצה קשר רציני כי הוא פגע במישהי והוא נפגע מזה ממש ואהבתי אותו וכאב לי על זה שאני לא יכולה להגיד לו מה שאני מרגישה כי הוא לא רוצה קשר רציני אבל הוא גם לא רצה אותי כסטוץ וגם אני לא אותו אבל הוא תמיד היה גלויי איתי והוא אמר עכשיו שהסיבה שאני שמרתי את זה רציתי להחזיק את עצמי חזק בלי להיכנס לקשר רציני מאז הפעם ההיא שפגעתי במישהי לא הייתי מוכן והייתי בתסביכים קשים גם עכשיו אבל אני לא רוצה לשמור את זה בלב יותר
זה אומר שהוא מוכן להיכנס איתי לקשר רציני שהוא אוהב אותי?
אנונימית
אני הייתי מנסה אבל לא יודעת תראי אם הוא רציני ותבחני אם הקשר איתו מתאים לך
אם הוא בחור טוב, תני לו צאנס.
בהצלחה
לא נתת סיבה למה שלא תעשי את זה.
בהצלחה לכם (:
לדעתי לכי על זה כי למה לא