5 תשובות
כן
אחד הדברים הכי לא בריאים שאת יכןלה לעשות לגוף שלך
את דופקת את המטבוליזם (חילוף החומרים) שלך לטווח הארוך
אחד הדברים הכי לא בריאים שאת יכןלה לעשות לגוף שלך
את דופקת את המטבוליזם (חילוף החומרים) שלך לטווח הארוך
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח להתעלף? או רק אולי?
בטוח להתעלף? או רק אולי?
אנונימית
את באמת רוצה לעשות את זה?
תקשיבי, אני באמת רוצה שתרדי מהרעיון הזה בגלל כל הבנות האנורקסיות שאת רואה בטיקטוק או אינסטגרם או מה שזה לא יהיה
באמת שאני בטוחה שאת יכולה לראות לכמה בעיות כאן באתר יש הפרעות אכילה וכמה מרעיבות את עצמן בשביל מה?
באמת זה כל כך חשוב איך שהגוף נראה שאת מוכנה להרעיב את עצמך וככה לפגוע בגוף שלך בשביל זה?
תנסי להיות שונה מבנות אחרות, אל תהיי כמוהן וגם ממליצה למחוק את הרשתות החברתיות אם את מרגישה שהן עושות טריגר לרצון שלך להרעיב ולפגוע ככה בעצמך
אני באמת אומרת את זה כי רציני, ואם את רואה את זה בקטע לא טוב אז אני רק מנסה לעזור כי לצערי התופעה הזו לא נעלמת
גם אם את לא מתכוונת להרעיב את עצמך אני לא ממש מבינה למה את רוצה להתעלף או משהו
תקשיבי, אני באמת רוצה שתרדי מהרעיון הזה בגלל כל הבנות האנורקסיות שאת רואה בטיקטוק או אינסטגרם או מה שזה לא יהיה
באמת שאני בטוחה שאת יכולה לראות לכמה בעיות כאן באתר יש הפרעות אכילה וכמה מרעיבות את עצמן בשביל מה?
באמת זה כל כך חשוב איך שהגוף נראה שאת מוכנה להרעיב את עצמך וככה לפגוע בגוף שלך בשביל זה?
תנסי להיות שונה מבנות אחרות, אל תהיי כמוהן וגם ממליצה למחוק את הרשתות החברתיות אם את מרגישה שהן עושות טריגר לרצון שלך להרעיב ולפגוע ככה בעצמך
אני באמת אומרת את זה כי רציני, ואם את רואה את זה בקטע לא טוב אז אני רק מנסה לעזור כי לצערי התופעה הזו לא נעלמת
גם אם את לא מתכוונת להרעיב את עצמך אני לא ממש מבינה למה את רוצה להתעלף או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה להתעלף לכן שאלתי..
אני לא רוצה להתעלף לכן שאלתי..
אנונימית
אז אני אומרת לך ומבבקשת ממך אל תעשי את זה כי באמת רוב הסיכויים שתתעלפי וגם להתעלף זה אפילו לא כזה גרוע יחסית לנזק שתעשי לגוף שלך
כי בטוח תעשי את שוב וככה תדפקי לעצמך את חילוף החומרים בגוף
כי בטוח תעשי את שוב וככה תדפקי לעצמך את חילוף החומרים בגוף
אנונימית
באותו הנושא: