7 תשובות
"הכרתי מישהו לפני חודש, והוא חבר טוב יותר ממך, לו באמת אכפת ממני". מאת החברה הכי טובה שלי כ4 שנים ;).
אנונימית
החברה הכי טובה שלי שרבנו אמרה לי "את יודעת כולם אמרו לי שלא אכפת לך מאף אחד כנראה שהם צדקו"
המורה שלי אמרה שאני חסרת עמוד שדרה ועושה כל מה שחברות שלי יעשו , בסוף היא התחרטה כי היא אמרה את זה על משהו שלא באמת קרה והיא אפילו לא ביקשה סליחה רק אמרה "ידעתי שלא תעשי אתזה" ממש פגע בי
ומישהי שהייתה חברה מיש טובה שלי וממש אהבתי אותה ניתקה איתי קשר , סיננה איתי ואמרה לאנשים שהיא נפגעה ממני מבלי להסביר ששאלתי אותה על זה אחרי איזה חצי שנה שהיא סיננה אותי היא פשוט אמרה לי שקשרים מתרחקים ואין מה לעשות .
כן , עצוב
המורה שלי אמרה שאני חסרת עמוד שדרה ועושה כל מה שחברות שלי יעשו , בסוף היא התחרטה כי היא אמרה את זה על משהו שלא באמת קרה והיא אפילו לא ביקשה סליחה רק אמרה "ידעתי שלא תעשי אתזה" ממש פגע בי
ומישהי שהייתה חברה מיש טובה שלי וממש אהבתי אותה ניתקה איתי קשר , סיננה איתי ואמרה לאנשים שהיא נפגעה ממני מבלי להסביר ששאלתי אותה על זה אחרי איזה חצי שנה שהיא סיננה אותי היא פשוט אמרה לי שקשרים מתרחקים ואין מה לעשות .
כן , עצוב
אחת מהחברות שלי (לשעבר) אמרה לי שהיא לא רוצה לדבר איתי יותר אחרי שסיפרתי לה שאני לסבית
"את אובססיבית תמצאי חיים"
זה הכי פוגע כי יש בזה טיפת אמת.
חוץ מזה שהבן אדם במשך חודשיים דיבר אליי כמו לאשפה ואני לא מגזימה הדברים שהוא אמר לי מזעזעים, ואני אהבתי אותו.
זה הכי פוגע כי יש בזה טיפת אמת.
חוץ מזה שהבן אדם במשך חודשיים דיבר אליי כמו לאשפה ואני לא מגזימה הדברים שהוא אמר לי מזעזעים, ואני אהבתי אותו.
אנונימית
שואל השאלה:
מזדהה בטירוףף^^
מזדהה בטירוףף^^
אנונימית
חברה שלי קיללה אותי במילים כמו ז*נה רק בגלל שלא עשיתי טיק טוק כמו שהיא רצתה..
"אתה גמד גרוזיני" אני בכלל לא גרוזיני :(
באותו הנושא: