9 תשובות
תתאבדי ישמנה
אמרו לי את זה בכיתה ב.-.
"את לא חייבת לאכול כל הזמן"
כשאת תגיעי למיון אני אהיה הראשון שישמח
חברה טובה שלי אמרה עליי מול כל השכבה בבכי בלי שעשיתי לה כלום או שעשיתי משהו מגעיל "איכס, מגעילה, גועל נפש, איכסה, לא רוצה לשבת לידה, פשוט זבל" תתעלמו מזה שכתוב שאני בן, אני בת
אנונימי
בתיכון היה לי ילד בכיתה שהוא ממש שנא ערבים ואמר שכולם מחבלים וערבי טוב זה ערבי מת וכו..
ובגלל שאמרתי שאני לא מסכימה איתו הוא הניח שאני שמאלנית קיצונית או משהו ושאני גם אתאיסטית
אז הוא אמר לי מול כל הכיתה
יהודי שלא מאמין זה יהודי בלי עתיד ותקווה ומקווה שתלכי למות עם כל הערבים שלך
אנונימית
החברה הכי טובה שלי קראה לי בן ****, אמרה שאני בהמה, שאף אחד לא סופר את הקול שלי, שאני אפס מאופס. מול כל הכיתה
אנונימי
"חחחח לעומתך אני עושה ספורט ולא טוחן פרינגלס כל היום." בגלל זה ירדתי 5 קילו
אנונימית
הודעה שמצאתי שכתבתי לאמא שלי אחרי שאיזה ילדה פגעה בי: "אמא, ניסיתי לדבר עם *** ***** סתם על משהו ולצחוק איתה, היא נכנסה בי בצורה כל כך משפילה, היא אמרה שאני "מגעילה, פשוט מגעילה, לא קולטת כמה את מגעילה, את מגעילה..." ושאף אחד לא אוהב אותי ואני סתם נדחפת לכל מקום ומציקה ושאני לא מצחיקה ץ, פשוט לא מצחיקה ואני חושבת שאני מעניינת מישהו, וממש ממש פגעה בי סתם כי ניסיתי לדבר איתה"
מיותר לציין שפשוט יצאתי מהכיתה בוכה באמצע שיעור שהיא אמרה לי את זה והסתגרתי בשירותים שעתיים (באותה תקופה לא היה לי ביטחון עצמי בכלל)
אנונימי
את לא יכולה לעשות כלום יא אנורקסית לכי תאכלי משהו ואז תדברי איתי