7 תשובות
למה את הבת שלי
~אמא שלי~
למה את לא מתאבדת? ממילא אף אחד לא צריך אותך בעולם.
מאת ילד מהיסודי שלי
"למה לא שכנעתי את אמא שלך לעשות הפלה?!" - אבא שלי
אנונימי
"את לא שווה וכלום לא יצא ממך"
יש לי שתי מילים:
"למה את חייה הלוואי ותמותי כבר"
"למה את לא מתאבדת"
"שטוחה"
אומרים לי המון אבל פוגע כל פעם מחדש
*בטוח שיש לי עוד דברים יותר פוגעים זה פשוט הדבר הראשון שעלה לי לראש*
וכן אני יודעת שזה טיפשי לעומת דברים אחרים שאמרו פה
אבל בסדר :)
אנונימית
יש לי מלא
חבל לא התאבדת
עם היית מתאבדת הייתי עושה מסיבה על הקבר שלך
נולדת בטעות מותק