7 תשובות
למה את הבת שלי
~אמא שלי~
~אמא שלי~
למה את לא מתאבדת? ממילא אף אחד לא צריך אותך בעולם.
מאת ילד מהיסודי שלי
מאת ילד מהיסודי שלי
"למה לא שכנעתי את אמא שלך לעשות הפלה?!" - אבא שלי
אנונימי
"את לא שווה וכלום לא יצא ממך"
יש לי שתי מילים:
"למה את חייה הלוואי ותמותי כבר"
"למה את לא מתאבדת"
"למה את חייה הלוואי ותמותי כבר"
"למה את לא מתאבדת"
"שטוחה"
אומרים לי המון אבל פוגע כל פעם מחדש
*בטוח שיש לי עוד דברים יותר פוגעים זה פשוט הדבר הראשון שעלה לי לראש*
וכן אני יודעת שזה טיפשי לעומת דברים אחרים שאמרו פה
אבל בסדר :)
אומרים לי המון אבל פוגע כל פעם מחדש
*בטוח שיש לי עוד דברים יותר פוגעים זה פשוט הדבר הראשון שעלה לי לראש*
וכן אני יודעת שזה טיפשי לעומת דברים אחרים שאמרו פה
אבל בסדר :)
אנונימית
יש לי מלא
חבל לא התאבדת
עם היית מתאבדת הייתי עושה מסיבה על הקבר שלך
נולדת בטעות מותק
חבל לא התאבדת
עם היית מתאבדת הייתי עושה מסיבה על הקבר שלך
נולדת בטעות מותק
באותו הנושא: