18 תשובות
בר מצווה זו מסורת יהודית, תחגוג תהנה על כך שהגעת לגיל המצוות. מאמין לא מאמין, מה זה משנה? אלוהים אוהב את כולם!!! מזל טוב
אנונימית
מה שאתה מרגיש.
לא חייב להיות דתי בשביל לעלות לתורה אבל כן צריך להאמין.
זה סוג של מנהג/מסורת איך שתרצו
וחילוניים (מסורתיים אני חושבת) גם עולים לתורה
זה סוג של מנהג/מסורת איך שתרצו
וחילוניים (מסורתיים אני חושבת) גם עולים לתורה
אסביר לך את העניין ואמליץ לך לחקור בו, לפי המדע משהו חייב ליצור משהו. ונשאלת השאלה, מה יצר את המפץ הגדול? מה יצר את מה שיצר את המפץ הגדול? וכן הלאה וכן הלאה. מצאו דבר שאי אפשר להוכיח שלא קיים. אלוהים. לא מדבר אפילו על אלוהים של היהדות. מדבר בכללי על יצור תבוני. אסביר לך את העניין, אם באמת קיים יצור תבוני זה אומר שהוא לא עוקב אחר שיטת המדע. הוא יכול להיות בכל מיני שיטות אחרות כמו מיסטיקה ושיט כזה.
אלוהים זה התאוריה ההאולטימטיבית.
אשמח שתפריך את העניין ואסביר לך יותר טוב עד שתגיע למצב שאתה דאיסט/מאמין ביהדות(אם תבחר להקשיב) :)
אלוהים זה התאוריה ההאולטימטיבית.
אשמח שתפריך את העניין ואסביר לך יותר טוב עד שתגיע למצב שאתה דאיסט/מאמין ביהדות(אם תבחר להקשיב) :)
שואל השאלה:
ובגלל מה שאתה אמרת אפשר לשאול כיצד נוצר אלוהיים , או שהוא סטטי ?
ובגלל מה שאתה אמרת אפשר לשאול כיצד נוצר אלוהיים , או שהוא סטטי ?
שואל השאלה:
אני לא חילוני ואני גם לא בדיוק דתי...פשוט כבר מגיל צעיר היה לי שאלות
אני לא חילוני ואני גם לא בדיוק דתי...פשוט כבר מגיל צעיר היה לי שאלות
גם אני בגיל שלך לא האמנתי כל כך , וגם המעשים באו לידי ביטוי
אבל אחרי שחקרתי את הנושא ועוד כמה דברים שקרו מאז, קיבלתי את שאלוקים אחראי להכל
הנקודה שלי היא שהכל טוב ,גם אם עכשיו אתה עכשיו לא מאמין כל כך , אתה יכול לדעת שכשתחקור על הנושא אתה בעזרת ה' תאמין יותר ,
בינתיים רק תדע שהאמונה שלך כן יכולה להתחזק הכל טוב ;)
אבל אחרי שחקרתי את הנושא ועוד כמה דברים שקרו מאז, קיבלתי את שאלוקים אחראי להכל
הנקודה שלי היא שהכל טוב ,גם אם עכשיו אתה עכשיו לא מאמין כל כך , אתה יכול לדעת שכשתחקור על הנושא אתה בעזרת ה' תאמין יותר ,
בינתיים רק תדע שהאמונה שלך כן יכולה להתחזק הכל טוב ;)
כיצד נוצר אלוהים?
שאלה קלה.
ברגע שיש אלוהים זה אומר שיש כוח אחר כלשהו ביקום והוא לא הולך לפי המדע. אמנם זה קצת מחוץ למוח האנושי(בהחלט מחוץ) אבל עדיין אפשר להבין שאם יש כוח שלא הולך לפי המדע אחמ מיסטיקה ושטויות כאלה לגמרי אפשרי שאלוהים יווצר.
שאלה קלה.
ברגע שיש אלוהים זה אומר שיש כוח אחר כלשהו ביקום והוא לא הולך לפי המדע. אמנם זה קצת מחוץ למוח האנושי(בהחלט מחוץ) אבל עדיין אפשר להבין שאם יש כוח שלא הולך לפי המדע אחמ מיסטיקה ושטויות כאלה לגמרי אפשרי שאלוהים יווצר.
למה חצי?
שואל השאלה:
אני אולי נראה לכם כמו ילד שלא כל כך חקר את הנושא...אני ועוד איך חקרתי את הנושא בערך מגיל 9 ועד עכשיו והגעתי לתשובה של 50 אחוז
אני אולי נראה לכם כמו ילד שלא כל כך חקר את הנושא...אני ועוד איך חקרתי את הנושא בערך מגיל 9 ועד עכשיו והגעתי לתשובה של 50 אחוז
שואל השאלה:
בחור?-מה שהיה לפני המפץ הגדול זה שאלה טיפשית ברמות יחסית לבן 15 וחצי
, הרי המפץ הגדול יצר את הזמן אז להגיד מה היה לפני המפץ הגדול זה שאלה טיפשית
בחור?-מה שהיה לפני המפץ הגדול זה שאלה טיפשית ברמות יחסית לבן 15 וחצי
, הרי המפץ הגדול יצר את הזמן אז להגיד מה היה לפני המפץ הגדול זה שאלה טיפשית
אחי מה בר מצווה זה לא משהו דתי ב100 אחוז
אתה צוחק? משהו חייב ליצור משהו לפי המדע.
מה יצר את המפץ הגדול? מה היה לפני הזמן?
מה יצר את המפץ הגדול? מה היה לפני הזמן?
אני אתאיסט ועליתי לתורה כי זאת המסורת וזאת המשפחה שלי והכול בסדר.
אנונימי
תעשה מסיבת יום הולדת רגילה אם אתה מתכוון לעשות בר מצווה שכולה רק ריקודים ואוכל (כמו יום הולדת) אז כבר עדיף שלא תעשה כי בר מצווה זה אמור להיות אירוע מכובד שמראה שאתה מקבל על עצמך עול מצוות
שואל השאלה:
ואני כבר יכול לבחור בגיל הזה (אם להאמין או לא)
ואני כבר יכול לבחור בגיל הזה (אם להאמין או לא)
מלא אנשים חילונים ואפילו אטאיסטים עושים בר מצוות
אנונימית
תעשה מה שאתה מרגיש,אתה יכול לבקש לעשות גם יום הולדת רגיל ולא בר מצווה.
באותו הנושא: