9 תשובות
שואל השאלה:
לא כואב לי ממש זה מציק יותר ואני בקושי אוכלת
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע זה שהבטן מתחילה לקרקר כזה לכאוב קצת אחרי אוכל
אנונימית
שואל השאלה:
איך עושים את הבדיקה לזה
אנונימית
שואל השאלה:
זה אצלי חח
אנונימית
שואל השאלה:
אוי ואבוי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא במצב ממש גרוע של כאבים פשוט כמו משו מעיק כזה
אנונימית
שואל השאלה:
מחר נדע
אנונימית
היה לי בספטמבר וואוו אמיתי אחד הדברים הכי כואבים חשבתי שזה אפנדציט ברמה כזאת
הדבר היחיד שעזר לי זה קלבטן (אפשר לקנות בסופר פארם) זה נדיר
אנונימית
שואל השאלה:
ואי מחר יש לי רופא מה זה איך הוא קשור לקורונה
אנונימית