התחברות הרשמה

אזהרת ספוילר אנשים שראו שיקגו fire, מה לדעתכם היה המוות הכי עצוב, שיי או אוטיס?

בעייני אוטיס, הייתה לו דמות מדהימה וממש אהבתי אותו, אצל שיי הרגשתי שלא הספקתי להכיר את הדמות שלה מספיק
15 בפברואר 2021, 19:51
כבאי שיקגו    
3 תשובות
אני לא רואה אבל זה לא ספוילר אןלי מה שאמרת עכשיו?
ח
חייזר מצוי
שואל השאלה:
אופסי
ב
באלי בורקס
תערכי את השאלה ותשימי אזהרת ספויילר בשאלה
ח
חייזר מצוי
באותו הנושא:
אנשים שראו call me by your name (*אזהרת ספוילר*)
כאלו שראו ריברדייל (אזהרת ספוילר)
אנשים שראו שעת נעילה אזהרת ספוילר
למי שראה עד עצם היום הזה (אזהרת ספוילרים) עכשיו סיימתי את הסדרה ולא כל כך הבנתי
*אזהרת ספוילר** למי שראה הרץ במבוך 3, מה דעתכם על הסרט?
אזהרת ספוילר - למי שראה את כל 13 סיבות
מי שראה שקרניות קטנות ( אזהרת ספוילר)
מי ראה חדר בריחה??**אזהרת ספוילר**
מי ראה אלאדין הסרט? (אזהרת ספוילר!!)
לאלה שראו את הפרק החדש של האנטומיה של גריי (אזהרת ספוילר)
למי שראה את עונה 3 של לוציפר כנסו *אזהרת ספוילר למי שלא*