3 תשובות
תראי את עונה ארבע ותביני

תכלס הם פשוט רצו לסיים את זה בעונה שלוש וזהו ולמזלנו נטפליקס קנו את הסדרה והחליטו לעשות עוד 2 עונות
2 הפרקים האחרונים אם זכור לי נכון אלה היו פרקי בונוס כאלה של "מה היה קורה אם לא היה קורה הדבר הזה".
הם עשו את זה כי היו בטוחים שהסדרה תבוטל.
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה
אנונימית