התחברות
הרשמה
לאלה שראו את הפרק החדש של האנטומיה של גריי (אזהרת ספוילר)
גם אתם שמחים שמגי וג'קסון סוף סוף נפרדו? לא סבלתי אותם ביחד ופשוט היה לי חיוך על הפנים בסצנה שהוא נפרד ממנה
30 בספטמבר 2019, 13:45
3 תשובות
גם אני!! היא פשוט מעצבנת אותי כל כך.
מ
מישהי יפה ממש ממש וגם צנועה
לא ככ כי לא מצאו לפי דעתי חלופה מספיק טובה שתהיה בת זוג אחרת שלו
ו
ווסקו גירל
הם היו שנאת חיי תודה לאל!!
א
אד שירן