3 תשובות
בתור מתאמנת, האימונים משפיעים רק על כ25% מהתוצאה הסופית, התזונה היא הרוב והיא זו שתחטב/תהרוס (תלוי איך תאכל), את מה שתבנה באימונים. אם אתה רוצה להעלות במסת שריר באמת, תתאמן לפי הרמה שלך ותאתגר לפעמים, אבל הכי חשוב זה לשמור על תזונה נכונה ולאכול בין 5 ל6 ארוחות קטנות-בינוניות ביום שכוללות חלבון בחלק מהן, ירקות, סידן, ברזל ושומנים טבעיים בריאים.
הפעילות הגופנית בחדר כושר חשובה אבל הכי חשוב כדי לעלות מסת שריר היא התזונה. כדי לעלות מסת שריר = לבנות סיבי שריר חדשים יש לספק לגוף חומרי גלם. לאכול 6 פעמים ביום לפחות, להוסיף הרבה חלבון זמין ואיכותי. אני מאוד אוהבת להוסיף לחלק מהארוחות שלי ריקוטה - גבינה טעימה מאוד בעלת כמות חלבון זמין גבוה התורמת לבניית השריר.
הפוך אחי צריך יותר משקל פחות חזרות