5 תשובות
כן זה דיי מטומטם לתת ציונים על אומנות
שואל השאלה:
אני כל הזמן לוקחת רעיונות מחברות שלי מרוב שירד לי הבטחון בגלל הערות לא טובות שניתנו לי על דברים שיצרתי
אנונימית
תלוי על מה המורים מורידים. אם זה בגלל שהם לא אוהבים את היצירה, אז זה כן פוגע ביצירתיות אבל אם מורידים בקשר לנושא הנלמד, אז זה די בסדר.
אבל לפי דעתי זה בעייתי לתת ציונים על אמנות..
שואל השאלה:
אני באמת מרגישה כמו כישלון
מזל שלא הלכתי ללמוד כתיבה אחרת גם זה היה נעלם לי
אנונימית
מן הסתם בגלל זה בית ספר זה מקום די מזעזע יש לו כוונות טובות והכל אבל מה שקורה בפועל רחוק מהכוונות האלה...