8 תשובות
זה לא בסדר

איזה כיף שאפשר להבריז:)
מסכימה איתך. אני לא מדהימה בספורט ואני מרגישה השפלה כזו
לדעתי זה באמת מיותר לתת ציון בספורט
מה לא בסדר. גם לא בסדר לתת נכשל לילדים שלא מבינים כלום במתמטיקה... בית ספר בא לשפר אותך במקצועות
אנונימי
בבית ספר שלי אז זה לא משנה הציון אם קפצת וזה לא יצא גבוה זה לא משנה כי קפצת
אנונימית
שואל השאלה:
זה ילד שלא נמצא במשקל המתאים ואין לו את היכולת הזאת אז הוא צריך להיכשל לפי דעתי צריך לעשות לתת ציונים על עצם העובדה שמשתתפים ולא על פי איזה מרחק נרוץ
אנונימית
אני ממש מסכימה איתך אבל תחשבי על זה שאם לא היה ציון כולם היו פשוט מבריזים ואזז
כולנו היינו שמנים
זה בכללי לא בסדר לדרג ילדים לפי מספרים
אבל ספורט לא שונה ממתמטיקה כמו שאת יכולה להשתפר במתמטיקה את יכולה להשתפר בספורט