7 תשובות
אל תרגישי ככה
אם הם באמת היו מרחמים אז הם לא היו נשארים הרבה זמן....
את חירשת?
אויש מסכנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת שחירשות הופכת אותי למסכנה ההפך הוא עושה אותי יותר בוגרת..אבל עדיין יש לי הרגשה שיש כמה חברים שבסביבתי בגלל החירשות שלי..
תגידי תודה אני אילמת ואין לי חבר אחד
את לא יכולה לשמוע בכלל?
אנונימית
תשמעי בטוח יש אנשים שמרחמים אבל את לא צריכה לכעוס עליהם כי הכוונה שלהם לא רעה
אבל יש מצב שיש כאלה שבאו מרחמים ונשארו בגלל מי שאת וזה מה שחשוב:)
שואל השאלה:
כן אני לא שומעת בכלל,אבל יש לי מכשירי שמיעה