9 תשובות
לא הבנתי
את/ה אולי..?!
שואל השאלה:
הכוונה מי קבע את הדברים האלו
הכוונה מי קבע את הדברים האלו
אנונימי
אז אם רוצחים אותך זו אשלייה וזה בעצם מעשה חסד נכון מאוד
אבל לא הבנתי למה את/ה מתכוון..
שואל השאלה:
לא יודע, זה הכוונה.
שאולי אנחנו חיים באשליה ובשקרים
לא יודע, זה הכוונה.
שאולי אנחנו חיים באשליה ובשקרים
אנונימי
אנחנו בהחלט חיים מציאות שמלאה בשקרים, אבל אני לא מסכימה איתך שרע זה טוב וטוב זה רע
יצא לי גם לחשוב על זה, שאנחנו לא יודעים בעצם כלום, ואולי ההפך זה הנכון.
לא נראלי יש לזה תשובה בדיוק מאותה סיבה שאנחנו לא יודעים כלום.
לא נראלי יש לזה תשובה בדיוק מאותה סיבה שאנחנו לא יודעים כלום.
אני
באותו הנושא: