29 תשובות
זה רע נקודה
אנונימית
שואל השאלה:
למב זה רע?
למב זה רע?
אנונימי
זה רע , אתה שופט מישהו בגלל צבע העור שלו זה שיטחי בטירוף ומטומטם ממש
כי זה רע
היית רוצה שישפטו אותך רק לפי צבע העור שלך?
היית רוצה שישפטו אותך רק לפי צבע העור שלך?
להכליל מספר של אנשים בתוך קבוצה מסויימת ולהמציא עליהם סטיגמות ולשנוא אותם ליטרלי בגלל משהו שלא בשליטתם זה רע.
לשנוא בנדם בלי להכיר אותו ?!
שואל השאלה:
למה זה רע לשפוט אנשים על פי גזעם?
למה זה רע לשפוט אנשים על פי גזעם?
אנונימי
אתה שופט בן אדם לפי סטיגמה חברתית.
חוץ מזה אי אפשר לגמרי לענות על השאלה הזאתי, מאותו מקום אתה יכול לשאול מי קבע שלרצוח זה רע? מי קבע שלגנוב זה רע?
חוץ מזה אי אפשר לגמרי לענות על השאלה הזאתי, מאותו מקום אתה יכול לשאול מי קבע שלרצוח זה רע? מי קבע שלגנוב זה רע?
אנונימית
הדמוקרטים
שואל השאלה:
מה המןשג רוע בעצם שאני חושב על זה ?
מה המןשג רוע בעצם שאני חושב על זה ?
אנונימי
כי אתה ליטרלי שונא בן אדם על הצבע עור שלו
שואל השאלה:
רוע הוא מונח בדת ובאתיקה העוסק בהיבטים שליליים של חשיבה והתנהגות של בני אדם, ומתייחס לאלו שבכוונה כופרים במצפונם ומראים תשוקה להרס. בתרבויות רבות, המילה משמשת לתיאור מעשים, מחשבות, ורעיונות שכוונתם (באופן ישיר או עקיף) לגרום סבל או מוות. הגדרת הרוע שונה בתרבויות שונות. ויקיפדיה
גזענות זו לא רוע
רוע הוא מונח בדת ובאתיקה העוסק בהיבטים שליליים של חשיבה והתנהגות של בני אדם, ומתייחס לאלו שבכוונה כופרים במצפונם ומראים תשוקה להרס. בתרבויות רבות, המילה משמשת לתיאור מעשים, מחשבות, ורעיונות שכוונתם (באופן ישיר או עקיף) לגרום סבל או מוות. הגדרת הרוע שונה בתרבויות שונות. ויקיפדיה
גזענות זו לא רוע
אנונימי
נו זה טרול פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע גם אני חשבתי ככה
אבל שהתעמקתי בזה באמת לא ראיתי בזה שום דבר רע
אני יודע גם אני חשבתי ככה
אבל שהתעמקתי בזה באמת לא ראיתי בזה שום דבר רע
אנונימי
שואל השאלה:
מה רע בזה ?
אתה שופט בן אדם אז על פי הצבע שלו מה רע בזה
מה רע בזה ?
אתה שופט בן אדם אז על פי הצבע שלו מה רע בזה
אנונימי
שואל השאלה:
בסופו של דבר אתה שופט אנשים גם ללא רצונך
למשל משיכה מינית
הגוף שלך שופט אנשין לפי איך שהם נראים
אם תראי גבר 1.50 או אחד 1.90 בסמטה חשוכה ממתי תפחדי יותר ?
למה במחשבה זה אסור ?
בסופו של דבר אתה שופט אנשים גם ללא רצונך
למשל משיכה מינית
הגוף שלך שופט אנשין לפי איך שהם נראים
אם תראי גבר 1.50 או אחד 1.90 בסמטה חשוכה ממתי תפחדי יותר ?
למה במחשבה זה אסור ?
אנונימי
א- באמת שאני תוהה לעצמי אם לשאול השאלה הכול בסדר במוח או שזאת מחלה נפשית
אנשים מפגרים...
שואל השאלה:
לא
אבל שים לב שהגוף שלך עצמו מפלה אנשין לרעה או לטובה
זה האבולוציה
לא
אבל שים לב שהגוף שלך עצמו מפלה אנשין לרעה או לטובה
זה האבולוציה
אנונימי
רע וטוב זה סובייקטיבי כן אה?
שואל השאלה:
לא הבנתי למה לקלל
וכן
לא הבנתי למה לקלל
וכן
אנונימי
מה אתה רציני? אתה חושב שאנשים בוחרים להיות שחורים/לבנים? וגם אם הם יצאו שחורים/לבנים אין בזה דבר רע אז כן כל עוד אתה שופט מישהו על סמך צבע העור שלו אתה רע
אנונימית
היי למה אתם שמים הומופובים באותו משבצת של גזענים.
אני הומופוב אבל אני לא גזען, אף אחד לא קבע שלהיות הומופוב זה נחשב לגזען.
אני הומופוב אבל אני לא גזען, אף אחד לא קבע שלהיות הומופוב זה נחשב לגזען.
אנונימי
זה לא שזה רע זה טבעי, מה שכן לפגוע בבן אדם בגלל שהוא שונה ממך זה כבר לא סבבה.
לא הבנתי מה הקשר צבע עור? לא רק לשחורים/לבנים יש גזענות.
יש גזענות בין עדות ודתות...
וזה רע כי אתה שונא מישהו מבלי להכיר אותו. אני די בטוח שאם ישנאו אותך תרגיש לא נעים, וככה גם הם מרגישים לא נעים
יש גזענות בין עדות ודתות...
וזה רע כי אתה שונא מישהו מבלי להכיר אותו. אני די בטוח שאם ישנאו אותך תרגיש לא נעים, וככה גם הם מרגישים לא נעים
זה פוגע באנשים
כי אתה שופט אנשים לפי המראה וזה מגעיל
גזענים שונאים אנשים על פי הצבע שלהם וכאלה דברים, זאת שנאת חינם, ברור שרע
^נייס?
כן בטח זה לא רע לשנוא מישהו רק כי הצבע עור שלו או הנטייה המינית שלו וכל...שונה משלך כשעוצרים לחשוב על זה יש לו ולך נקודה מטומטמת אבל רוצה להיות גזעני? תהיה גזעני
כן בטח זה לא רע לשנוא מישהו רק כי הצבע עור שלו או הנטייה המינית שלו וכל...שונה משלך כשעוצרים לחשוב על זה יש לו ולך נקודה מטומטמת אבל רוצה להיות גזעני? תהיה גזעני
אנונימית
באותו הנושא: