15 תשובות
אהבת אחים או אהבה מסוג אחר? אם זה מסוג אחר זאת בעיה...
אהבה אהבה או אהבה אהבה?
אנונימי
זוגיות? גועל נפש ואסור.

אהבה כאילו פשוט אוהבים אחד את השני? זה הכי מדהים.
אין אהבה
אהבת אחים רגילה זה סבבה כמובן
אבל אם את מתכוון לאהבה אהבה אממ זה נראלי מוזר
שואל השאלה:
אהבה זוגיות
שואל השאלה:
שאלתי בגלל חברה שלי לדעתי זה ממש לא בסדר בקטע זוגי
^גמאני חושבת ככה
אלבמה
סטפ סיסטר
זה לא בסדר מבחינת זוגיות
(לפחות לדעתי...)
זה לא מוסרי בשום צורה ,
חוץ מזה שזה גילוי עריות ויש על זה עונש חמור
זה פשוט מעשה מעוות וטמא
זה הטאבו החברתי הראשון וגם אצל בעלי החיים
גילוי עריות זה לא נסבל . זה לפני קניבליזם
סוויט הום אלבמה
איכ לא זה מוזר הם יצאו מאותו חור