4 תשובות
כי זאת משפחה.
האנשים היחידים שלא צריכים ואין סיכוי שתהיה לך רומנטיקה איתם, האלה שיתמכו בך אחרי שיברון לב, פרידה, דיכאון, הדם שלך, זה פשוט חולני להיות עם אח/אחות שלך, עוד מעט תגידו שזה גם נורמלי להתאהב בחיות.
האנשים היחידים שלא צריכים ואין סיכוי שתהיה לך רומנטיקה איתם, האלה שיתמכו בך אחרי שיברון לב, פרידה, דיכאון, הדם שלך, זה פשוט חולני להיות עם אח/אחות שלך, עוד מעט תגידו שזה גם נורמלי להתאהב בחיות.
אישית אין לי בעיה עם גילוי עריות מתוך הסכמה, אבל אף פעם לא אעשה את זה במקרה שלי.
שואל השאלה:
זה שיש להם אותה אמא זה לא סיבה, לכולנו יש את חוה
the lady of hell הטיעון הראשון שלך משכנע השני ממש לא. מה הקשר לחיות, מדברים על בני אדם
קרו מלא מקרים של אחים שהתאהבו ואז גילו שהם אחים, אז לפני זה לא הייתה בעיה ופתאום כן
זה שיש להם אותה אמא זה לא סיבה, לכולנו יש את חוה
the lady of hell הטיעון הראשון שלך משכנע השני ממש לא. מה הקשר לחיות, מדברים על בני אדם
קרו מלא מקרים של אחים שהתאהבו ואז גילו שהם אחים, אז לפני זה לא הייתה בעיה ופתאום כן
אין לי בעיה כל עוד הם לא מביאים ילדים ביחד, כי הילדים יסבלו אולי(אם גנים רעים ישוכפלו) וזה אכזרי..
אנונימי
באותו הנושא: