21 תשובות
רציתי לרשום בעד בגלל אהבת אחים אבל שקראתי זוג... לא אני נגד.....
נגד
לא בעד.
sweet home alabama
נגד ברור
מה .
ברור שנגד
מוזר ולא מוסרי
שואל השאלה:
אבל הם יהיו מאושרים, ואתה יודע שרק זה הפתרון שלהם להיות מאושרים
זה מגעיל
את האמת שאני אגיב לזה מצויין.
אנשים לא בוחרים את מי לאהוב, כמו שהומואים ולסביות לא בוחרים להתאהב באותו המין, אותו דבר עם אחים.
הגיוני ששני אנשים שחיו את כל החיים שלהם אחד לצד השני יתאהבו, למרות שיש להם קשר דם.

תזכרו שאף אחד לא בוחר במי להתאהב
שואל השאלה:
אני חושבת שלהטבים ואהבה בין אחים, זה ממש לא אותו דבר
הכוונה שלי היא שאנחנו לא בוחרים את מי לאהוב
זה יהיה לי ממש מוזר
אבל אני ממש מסכימה עם here to help
אנונימית
רק בהנטאי, שם זה סבבה, אני מת על זה.
במציאות אבל.. זה מרגיש לי מוזר.. קשה לי לשפוט כי אני קצת יכול להבין איך זה יכול לקרות. זה לא הופך את זה ללגיטימי.. אבל כמו שאמרו לא בוחרים במי להתאהב..
בקיצור אמנע מלהביע דעה..
אנונימי
נגד אני היה מזועזעת ואני לא יתן לזה לקרות..
וואו פשוט לא
נגד זה לא כמו הומואים ולסביות מה חסרים אנשים בעולם שדווקא אחים מתאהבים , עכשיו אבא בן 45 מתאהב בבת שלו בת 20 זה חוקי לפי הגיל והכל מה זה גם נורמלי? לא וזה בלי קשר לגלוי עריות
אנונימית
שואל השאלה:
kakarot יש לי שתיי אחיות קטנות, מתחת לגיל 12, אין לי מה לחפש אצלן
אומייגד לא זה לא מגעיל כמו שזה מוזר ששתי האחים שלי יוצאים הם אמורים להיות אחים ושלהם היו נשים וגברים וילדים משלהם
הו אלבמה
נגד ומזל שיש לי רק אח אחד
אלבמה זה לא בשבילי