2 תשובות
אני לא יודעת אולי כי אנחנו מאמצים את הגוף סתם דעה שלי.. בהצלחה עם זה
אם אתה מפהק סימן שאתה עייף וכשאתה עייף העיניים גם עייפות וחלשות לכן הן מוציאות דמעות.
באותו הנושא: