התחברות
הרשמה
מישהו בקשה יכול להסביר לאמא שלי שזה שאני במיטה ועצבנית לא אומר שאני בדיכאון?(:
1 בפברואר 2021, 12:08
דיכאון
מצב רוח
אמא
עצבים
בכי
תשובה אחת
תגידי לה "דיכאון זה לא אני, אני זה לא דיכאון, דיכאון רע, אני טוב. לזכור לזכור"
א
אל תחסמו אותי
באותו הנושא:
מישהו יכול להסביר לי מה אמא שלו רשמה פה?
לא הבנתי מה ההבדל באנגלית בין wanna ל- want, מישהו יכול להסביר בבקשה?
מישהו יכול להסביר לי למה אמא שלי מנקה את הבית למבריק לפני שהמנקה באה??
בבקשה בבקשה מישהו יכול להסביר לי למה הם שווים ?
מישהו יכול להסביר לי קצת על השיר "אמא" של פינק פלויד?
מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה קרה פה עכשיו?
מישהו יכול להסביר איך עץ הדת ואמא אדמה קשורים למחזור האישה ולמה הרבה מאשימות אותה?
מישהו יכול להסביר לי איך אמא שלי אמורה לדעת מה הסיסמא שלה למשוב הורים?
בבקשה בבקשה מישהו יכול להסביר לי על המנילה כי לא כל כך הבנתי
מישהו יכול להסביר לי מדוע קשה לחקור את המבנה הפנימי של כדוה"א, שהוא הגלעין ועוד..
אמא אמרה שתיהיה היום אזעקה, מישהו יכול להסביר למה ?