7 תשובות
שהם מפגרים סליחה על הביטוי
ושהרב שלהם מת מפאקינג קורונה אז הם באים ומפרים את ההנחיות בשביל שעוד ימותו
ממש 200iq
ושהרב שלהם מת מפאקינג קורונה אז הם באים ומפרים את ההנחיות בשביל שעוד ימותו
ממש 200iq
מזעזע וזלזול
אבל גם היו הפגנות אתמול שגם נראה בעניי מזעזע
אבל גם היו הפגנות אתמול שגם נראה בעניי מזעזע
שואל השאלה:
ממש
ממש
אנונימית
מזעזע ברמות
עצוב שאנשים מקבלים דוחות של אלפי שקלים על לנסוע לקרובי משפחה והם עושים מה שבא להם וביבי המטומטם הזה מפחד מהם ולא עושה איתם כלום.
הילדים שם הולכים חופשי לבית ספר בזמן שאנחנו סובלים בבית, הם לא שמים על ההנחיות
עצוב שאנשים מקבלים דוחות של אלפי שקלים על לנסוע לקרובי משפחה והם עושים מה שבא להם וביבי המטומטם הזה מפחד מהם ולא עושה איתם כלום.
הילדים שם הולכים חופשי לבית ספר בזמן שאנחנו סובלים בבית, הם לא שמים על ההנחיות
מתנגד נחרצות. אגב, לא רק כשמדובר בחרדים - גם הפגנות המוניות ומסיבות הדבקה. כל אלו פסולים לחלוטין בעיניי.
אך כפי שאין אנו מכלילים את כל הציבור החילוני בגלל המסיבות, כך אין אנו יכולים להכליל את כל הציבור החרדי בגלל הלוויה.
אך כפי שאין אנו מכלילים את כל הציבור החילוני בגלל המסיבות, כך אין אנו יכולים להכליל את כל הציבור החרדי בגלל הלוויה.
שהם לא בסדר, אבל בכללי גם מסכות לא היו עוזרות במצב הצפיפות שם.. וחבל שלא שומרים יותר, אנשים בסכנת חיים בבתי חולים
חושבת על החרדים שנכחו בהלוויה בדיוק מה שאני חושבת על אלו שמפגינים בבלפור.
באותו הנושא: