התחברות הרשמה

מכירים את זה שבא לכם להודות ברגשות שלכם כלפי מישהו ואחר כך פשוט לברוח מהמקום?

3 בספטמבר 2019, 23:32
רגשמצב רוחהתבגרות    
תשובה אחת
לא. חבר.
ש
שלך, אולי :)
באותו הנושא:
היה לכם רגשות פעם כלפי אדם וירטואלי?
מוכנים להודות בטעויות שלכם?
אני ככ עצובה, התחלתי לפתח רגשות כלפי מישהו מהאתר..
איך לגרום לבן להודות ברגשות שלו כלפי מישהי?
כשיש לי רגשות כלפי מישהו אני מרגישה מוזר עם זה
אוהדי מכבי תל אביב אתם מוכנים להודות שהקבוצה שלכם פחות טובה מהפועל באר שבע?
על מה תרצו להודות למחנך או למחנכת שלכם ומה תאחלו לו או לה?
אני חושבת שאני מתחילה לפתח רגשות כלפי חברה קרובה, מה לעשות?
אנשים שפיתחו רגשות באתר כלפי משתמשים...
איך לפתח רגשות כלפי מישהו? זה קורה לבד?
אם היית יכול לנתק את הרגשות שלך כלפי בן אדם מסוים היית עושה זאת?