3 תשובות
תיזכרי תמיד במטרה שלך,אל תוותרי אני בטוחה שאת תצליחי:)
תמיד תחשבי על אחרי האימון, כמה טוב צרגישי, את המקלחת שאחרי, ובכללי פשוט להיות חיובית לגבי זה
אל תבואי בגישה של "אין לי כוח" כי אז האימון לא כיפי..
שואל השאלה:
תודה ממש זה באמת עוזר
אנונימית