4 תשובות
יש שם מלא אנשים נוראיים ומשוגעים כמו נאצים פדופילים ואנסים
ואפשר לראות שם דברים נוראיים כמו גופות
אני לפעמיים נכנסת לשם כשמשעמם לי
ואפשר לראות שם דברים נוראיים כמו גופות
אני לפעמיים נכנסת לשם כשמשעמם לי
אנונימית
כי יש בו גם תוכן הולם, והוא נמצא בבעלות פרטית כך שאי-אפשר פשוט לסגור אותו.
שואל השאלה:
^ אז למה לא סוגרים את זה? איך זה אתר שכולם יכולים פשוט להיכנס אליו?
^ אז למה לא סוגרים את זה? איך זה אתר שכולם יכולים פשוט להיכנס אליו?
אנונימי
כי יש שם לא מעט פורומים שהם בעצם מקום מפגש לטיפוסים הכי הזויים שתמצא באינטרנט: פדופילים, נקרופילים (נמשכים לגופות), טרוריסטים, ניאו נאצים, קומוניסטים ועוד ועוד.
באותו הנושא: