6 תשובות
טעם זה עניין סובייקטיבי. אל תפסיקי רק בגלל שאמרו לך, נסי לקחת את האמירות הללו כדי להשתפר. תלמדי פיתוח קול, תתאמני ותראי להם מזה
אני אשמח לשמוע איך את שרה, ואל תוותרי על מה שאת אוהבת לעשות, אל תתיחסי למה שאומרים לך.
אם זה כיף לך ועושה לך טוב תעשי את זה!
אם זה כיף לך ועושה לך טוב תעשי את זה!
אומרים לך את זה כי מקנאים בך
מי הם בכלל? אל תשכחי שאת עושה את זה בשביל עצמך, אני בטוחה שאת שרה מהמם אל תתני יחס לאנשים שלא מגיע להם:)
אל תקשיבי להם, תמשיכי לעשות מה שאת אוהבת, אם ממש קשה לך עם התגובות של האנשים אל תשתפי אותם בתהליך שלך, לכי לפיתוח קול זה מאוד יעזור לך, ואז תראי להם שאת יכולה הכל❤
אז אומרים לך למה מה קרה? זה משהו שקורה הרבה בחיים וזה יקרה לך עוד המון... הערות לא טובות וביקורות עלייך ועל דברים שאת אוהבת.. מי הם שתפסיקי לעשות דברים שאת אוהבת בגללם? בחייםם אל תוותרי!!!
יש מלא מלא זמרים שאמרו עליהם ביקורות גרועות ולאן הם הגיעו קחי את זה בחשבון ולכי אחרי השראה שלך לא אחרי מישהו שמזלזל בך ומוריד אותך
יש מלא מלא זמרים שאמרו עליהם ביקורות גרועות ולאן הם הגיעו קחי את זה בחשבון ולכי אחרי השראה שלך לא אחרי מישהו שמזלזל בך ומוריד אותך
באותו הנושא: