6 תשובות
פשוט שמנת מתוקה בלי כלום ככה רגיל, את יכולה גם להוסיף סוכר וניל רק לעוד טעם מתוק
להוסיף סוכר ותמצית וניל
אפשר גם בלי, רק שמנת מתוקה (אפשר להוסיף סוכר וניל ותמצית וניל גם)
אינסטנט פודינג פשוט עושה את הקצפת יותר כבדה
שמנת מתוקה או להקצפה אפשר גם ואפשר להוסיף סוכר וניל מקציפים וזהו