7 תשובות
לא... תאכלי ארוחות מסודרות ובריאות
תאכלי גם שניצל כארוחת בסיס ותיהי מסודרת.
ככה אני אוכלת לפחות..
אם היה לך טעים בתאבון . אם את שבעה זה בסדר . אם את עדיין רוצה לאכול תאכלי .
Snt
ברור.
זה ממש מעט
לא , זה לא מספיק .
בבקשה תאכל משהו גם אם זה קשה
לא תאכלי ארוחות מסודרוץ
אנונימית
באותו הנושא: