6 תשובות
שואל השאלה:
זה כזה מתסכל לפעמים... :/
זה כזה מתסכל לפעמים... :/
אנונימי
שואל השאלה:
כיף לדעת שלפחות יש כאלה שמבינים אותי זה דיי מעודד 3>
כיף לדעת שלפחות יש כאלה שמבינים אותי זה דיי מעודד 3>
אנונימי
אומיגד כל הזמן קורה לי.....זה מטריף.....
כאילו לא משנה מה תגיד או תעשה זה לא יהיה טוב....כאילו בחייאת תחליטו.....
שואל השאלה:
וואי את כל כך צודקת
וואי את כל כך צודקת
אנונימי
ואיי באמת מעצבן
תדבר עם מישהו שאתה מרגיש בנוח איתו
אתה יכול גם לדבר איתי
תדבר עם מישהו שאתה מרגיש בנוח איתו
אתה יכול גם לדבר איתי
באותו הנושא: