6 תשובות
שואל השאלה:
זה כזה מתסכל לפעמים... :/
אנונימי
שואל השאלה:
כיף לדעת שלפחות יש כאלה שמבינים אותי זה דיי מעודד 3>
אנונימי
אומיגד כל הזמן קורה לי.....זה מטריף.....
כאילו לא משנה מה תגיד או תעשה זה לא יהיה טוב....כאילו בחייאת תחליטו.....
שואל השאלה:
וואי את כל כך צודקת
אנונימי
ואיי באמת מעצבן
תדבר עם מישהו שאתה מרגיש בנוח איתו
אתה יכול גם לדבר איתי