8 תשובות
לחכות שזה יעבור, אין כזה מה לעשות..
אם זה ממש כואב תשים קרח על האזור המדובר.
ותנוח ופחות תפעיל פעילות על האזור.
שים משחה
לשים משחה או אלוורה
חכי כמה ימים מקסימום לכי לרופא
קרח ואם זה ממש נורא תשקול ללכת לרופא
היי איפה קיבלת מכה
מה כואב
ההורים שלי הפילו אותי בלידה וזה עדיין כואב, צריך להשלים עם זה ולהתקדם.

באהבה, טל מוסרי 3>
שואל השאלה:
חח טל מוסרי
לשאלה עיקמתי את הברך לא ממש נפלתי
אנונימי