6 תשובות
לא להזיז אותה יותר מידי, תוך כמה ימים זה יעבור.
את יכולה לשים תחבושת בנתיים ואם זה ממש כואב תלכי לבדוק
תנסי לא להזיז אותה יותר מידי
אם עוד כמה ימים את רואה שזה עדיין כואב לכי לרופא
אם עוד כמה ימים את רואה שזה עדיין כואב לכי לרופא
תשימי מישחה ותחבושת ותנסי כמה שפחות להזיז אותה
אם זה לא עוזר אז תילכי לרופא ליבדוק את זה
אם זה לא עוזר אז תילכי לרופא ליבדוק את זה
שואל השאלה:
לא רוצה רופא
גם ככה יהיה לי ניתוח אולי בקרוב
לא רוצה רופא
גם ככה יהיה לי ניתוח אולי בקרוב
איזה ניתוח?
חשוב לעשות צילום ומידה והכאב לי עובר
חשוב לעשות צילום ומידה והכאב לי עובר
באותו הנושא: