5 תשובות
זה יעבור תוך חודש כבר לא יהיה לך כלום
שואל השאלה:
מה חודש-
כואב לי נו
מה חודש-
כואב לי נו
אנונימית
כאילו לא יקח לזה חודש לעבור
עוד חודש לא יהיה לך כלופ על הרגל
עוד חודש לא יהיה לך כלופ על הרגל
זה פחות כואב בתוך כמה ימים אך הסימן יעבור תוך חודש פלוס
תשימי קרח על הרגל ומשחה נגד כאבים.. וכן תוך חודש לא יהיה לך כלום
אנונימית
באותו הנושא: