7 תשובות
אם את סומכת עליו תשלחי. אפשר למחוק גם ככה תוך כמה דק (אחרי שהוא ראה תמחקי את זה)
אישית לא חושב שזה מכבד אבל תעשי מה שבא לך
לדעתי זה לא מכבד..
אבל וואטאבר
אבל וואטאבר
שואל השאלה:
מה לא מכבד בזה זה חבר שלי ומידי פעם מותר לשלוח מה הבעיה הוא לא יפיץ את זה אני גם ימחק את זה אחרי שתי דקות
מה לא מכבד בזה זה חבר שלי ומידי פעם מותר לשלוח מה הבעיה הוא לא יפיץ את זה אני גם ימחק את זה אחרי שתי דקות
אנונימית
אבל אם את ככה מה את שואלת.
שאלת ואנחנו נתנו תשובה.
שאלת ואנחנו נתנו תשובה.
מה קשור לא מכבד? זה הבן זוג שלה
גם אם אתם פתוחים אחד עם השני והוא כבר ראה את זה עדיף לא לשלוח שום דבר במדיה החברתית כי זה עלול להגיע לידיים אחרות גם אם את הכי סומכת עליו בעולם, לפעמים זה לא תלוי בו...
באותו הנושא: