4 תשובות
לעשות משהו שאת אוהבת ולא להיכנס לזה יותר ולמצוא סיבות לבכות
לדבר עם מישהו, לראות קומדיה.
או שתנסי לפרוק את זה על דף (לכתוב את הרגשות).
תשמעי מוזיקה תצאי להליכה תאכלי מתוק
כל אחד והדברים שלו נגיד מתישהו הייתי ממש בדיכאון ואז יצאתי לעשות הליכה עם אוזניות ומוזיקה וישר שרתי ושמחתי זה פשוט מנתק אותך מהכל וגורם לך לשמוח (לפחות לי זה עזר..)
אנונימית
להזיז את הגוף, לרקוד ולנסות להשאר באנרגיות גבוהות. עובד לי כל הזמן!
Nim