7 תשובות
ניחום אחי❤❤❤
תרגיש טוב באמת
תרגיש טוב באמת
תרגיש טוב(:
תרגיש טוב, זה יעבור
אה ורעעאר זה תמיד מעלה את המצח אוח אז ראער
אה ורעעאר זה תמיד מעלה את המצח אוח אז ראער
מצטערת לשמוע,אני תמיד פה אם אתה צריך, תרגיש טוב :)❤
תרגיש טובב !!
אנונימית
שתאק
אנונימית
שואל השאלה:
אבר לי כבר
אבר לי כבר
אנונימי
באותו הנושא: