7 תשובות
ניחום אחי❤❤❤
תרגיש טוב באמת
תרגיש טוב(:
תרגיש טוב, זה יעבור
אה ורעעאר זה תמיד מעלה את המצח אוח אז ראער
מצטערת לשמוע,אני תמיד פה אם אתה צריך, תרגיש טוב :)❤
תרגיש טובב !!
אנונימית
שתאק
אנונימית
שואל השאלה:
אבר לי כבר
אנונימי