5 תשובות
היי, הכל בסדר..
תנסה לא לחשוב על זה, תנסה לעבור הלאה..
תנסה לא לחשוב על זה, תנסה לעבור הלאה..
תדבר איתה
תנסה לשקע את עצמך בדברים אחרים. תחביב ספורט, למשל. תמצא משהו, תשקיע בו את כל מה שיש לך וככה לא תחשוב עליה. תזכור שזה רק עניין של זמן עד שהכאב יעבור, או שתמצא מישהי אחרת. אני יודעת שכרגע זה לא נראה אפשרי, אבל יום יבוא וזה יקרה ;)
תזכור שזה רק טבעי. אולי תנסה להתמסר לזה, תחווה את הכאב כמו שהוא בידיעה שיום יגיע וזה ישכח. תזכור שזה מחזק ומקשיח אותך לקראת פעם נוספת שזה יקרה, והדבר הכי טוב הוא שזה נותן לך ניסיון. מלמד אותך לקראת הפעם הבאה. תזכור שיש עוד אנשים שחווים את זה, אנשים תמיד חוו ותמיד יחוו כזה כאב לב, כי זה חלק מההוויה האנושית. תזכור שיום אחד זה יעלם. יום אחד זה יקרה... מתישהו - זה לא דבר אינופסי, יש לזה סוף מוגדר. מצטערת שחפרתי, אני פשוט מנסה לתת את מה שאני מכירה...:/ אני באמת מצטערת בשבילך, אם זה עוזר במשהו...
*אינסופי
באותו הנושא: